Birou internari - parter (pe hol cu UPU) |
Telefoane Centrala |
|
|
Tel: 0249.431.703
Tel: 0249.431.764
Tel: 0249.431.764
Tel: 0249.436.139
Tel: 0249.431.765
Tel: 0249.436.129
Tel: 0249.431.778 |
|
|
|
act de identitate (BI/CI); |
|
|
|
bilet de trimitere de la medicul de familie / medicul specialist; |
|
|
|
dovada calitatii de asigurat: adeverinta de salariat, cupon de pensie, adeverinta ajutor social, adeverinta de elev/student, adeverinta platitor CAS, EUROCARD (cetateni straini). |
ATENTIE ! Poti pierde calitatea de asigurat!
Persoanele care sunt internate in urma unei agresiuni sau a unui accident rutier isi pierd calitatea de asigurat conform Legii nr.96/2006 Art. 313
Pentru a nu plati aceste cheltuieli de spitalizare, persoanele accidentate sau agresate sunt interesate in a cere prin instanta sau pe cale amiabila decontarea sumelor cu spitalizarea de la persoana care le-a accidentat sau agresat.
In cazul in care aceste demersuri nu sunt urmate, spitalul se va indrepta impotriva pacientului pentru a recupera suma datorata. Pacientii in cauza pot aduce dovezi (proces-verbal, rezolutie, sentinta judecatoreasca, citatie etc.) impotriva agresorului si din acel moment, unitatea spitaliceasca se va indrepta impotriva celui care le-a pus sanatatea in pericol. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Legea nr.96/2006 Art. 313
Legea reformei in sanatate
(1) Persoanele care prin faptele lor aduc daune sanatatii altei persoane raspund potrivit legii si au obligatia sa repare prejudiciul cauzat furnizorului de servicii medicale reprezentând cheltuielile efective ocazionate de asistenta medicala acordata. Sumele reprezentând cheltuielile efective vor fi recuperate de catre furnizorii de servicii medicale. Pentru litigiile având ca obiect recuperarea acestor sume, furnizorii de servicii medicale se subroga în toate drepturile si obligatiile procesuale ale caselor de asigurari de sanatate si dobândesc calitatea procesuala a acestora, în toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent de faza de judecata.
(2) Furnizorii de servicii care acorda asistenta medicala prevazuta la alin. (1) realizeaza o evidenta distincta a acestor cazuri si au obligatia sa comunice lunar casei de asigurari de sanatate cu care se afla în relatie contractuala aceasta evidenta, în vederea decontarii, precum si cazurile pentru care furnizorii de servicii medicale au recuperat cheltuielile efective în vederea restituirii sumelor decontate de casele de asigurari de sanatate pentru cazurile respective. |
|
|
|
INFORMATII UTILE
Pentru primele semne, simptome, ce il deranjeaza, daca acestea nu reprezinta o urgenta, pacientul se va prezenta la medicul de familie pe listele caruia este inscris. Acesta ii va face o evaluare si, in functie de complexitatea patologiei, ii va indica un tratament la domiciliu sau, daca va considera necesar, ii va face o trimitere catre un medic specialist.
Pacientul se va prezenta, trimis de medicul de familie sau direct (in acest ultim caz serviciul se plateste, cu exceptia unor cazuri speciale prevazute prin lege) la medicul specialist din Ambulatoriu de Specialitate (Policlinica). Acesta ii va face un consult, in urma caruia ii va indica tratament la domiciliu, sub supravegherea medicului de familie, sau, daca patologia e mai grava, il va interna pe sectia de specialitate in vederea tratamentului in spital, sub supraveghere permanenta.
|
In cazul unor urgente medicale, pacientul se va adresa direct Unitatii de Primire Urgente(UPU) sau va apela Serviciul Special de Urgenta- 112. Dupa consultul medicului de urgenta si/sau a medicului specialist, si acordarea primului ajutor, se va hotari daca pacientul va urma tratament la domiciliu sau va fi internat. |
|
|
Servicii oferite pacientilor:
1. Asistenta medicala de specialitate in ambulatoriu (de catre medicul specialist)
2. Servicii medicale spitalicesti:
pentru patologia care necesita internare;
care nu necesita internare, prestate in regim de spitalizare de zi.
3. Servicii medicale paraclinice (analize medicale de laborator, ecografii, radiografii, EKG, tomografii) fara contributie personala, incluse in pachetul de baza
4. Servicii de medicina dentara de urgenta
5. Servicii de recuperare a sanatatii (gimnastica, balneofizioterapie)
|
|
|
|
6. Se pot face investigatii cu Computer Tomograf, la cererea pacientului, cu programare, contra cost:
CT craniu nativ |
150 RON |
CT craniu cu substanta de contrast |
300 RON |
CT reg. cervicala nativ |
150 RON |
CT reg. cervicala cu substanta de contrast |
300 RON |
CT torace nativ |
200 RON |
CT torace cu substanta de contrast |
350 RON |
CT abdomen nativ |
200 RON |
CT abdomen cu substanta de contrast |
350 RON |
CT pelvis nativ |
200 RON |
CT pelvis cu substanta de contrast |
350 RON |
CT col. Vert. Nativ |
200 RON |
CT col. Vert. Cu substanta de contrast |
300 RON |
CT membre nativ |
150 RON |
CT membre cu substanta de contrast |
300 RON |
CT sinusuri nativ |
200 RON |
CT torace + abdomen nativ |
350 RON |
CT torace+abdomen cu substanta de contrast |
500 RON |
CT abdomen+pelvis nativ |
350 RON |
CT abdomen+pelvis cu substanta de contrast |
500 RON |
CT 3 segmente nativ |
400 RON |
CT 3 segmente cu substanta de contrast |
550 RON |
|
|
|
Chestionar de satisfactie
Pacient internat
Stimate pacient,
In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul de Urgenta Slatina si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos: Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dumneavoastra.
Nu trebuie sa semnati acest chestionar - este anonim. Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.
|
|
|
|
Chestionar de satisfactie
Pacient consultat in Ambulatoriu
Stimate pacient,
Deoarece dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor medicale oferite persoanelor care beneficiaza de serviciile Ambulatoriului de Specialitate al Spitalului Judetean de Urgenta Slatina, va rugam sa rezervati cateva minute pentru a raspunde la urmatorul chestionar, care este alcatuit din cateva intrebari simple de evaluare a acestor servicii.
Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.
|
|