Pagina principala
Sistemul informatic
C.A.S. Olt
Venituri/Cheltuieli
Declaratii avere
Dotari Spital
Contact
Management si Structura
Ambulatoriu Spital
Sectii Clinice
Laborator Analize Medicale Ambulatoriu
Despre noi

Chestionar internari
Ne puteti contacta la telefoanele de mai jos
Telefoane Centrala   Tel:  0249.431.703
Tel:  0249.431.764
Tel:  0249.431.764
Tel:  0249.436.139
Tel:  0249.431.765
Tel:  0249.436.129
Tel:  0249.431.778
 
ATENTIE ! Poti pierde calitatea de asigurat!

Persoanele care sunt internate in urma unei agresiuni sau a unui accident rutier isi pierd calitatea de asigurat conform Legii nr.96/2006 Art. 313

Pentru a nu plati aceste cheltuieli de spitalizare, persoanele accidentate sau agresate sunt interesate in a cere prin instanta sau pe cale amiabila decontarea sumelor cu spitalizarea de la persoana care le-a accidentat sau agresat.

In cazul in care aceste demersuri nu sunt urmate, spitalul se va indrepta impotriva pacientului pentru a recupera suma datorata. Pacientii in cauza pot aduce dovezi (proces-verbal, rezolutie, sentinta judecatoreasca, citatie etc.) impotriva agresorului si din acel moment, unitatea spitaliceasca se va indrepta impotriva celui care le-a pus sanatatea in pericol.
 

Legea nr.96/2006 Art. 313
Legea reformei in sanatate


(1) Persoanele care prin faptele lor aduc daune sanatatii altei persoane raspund potrivit legii si au obligatia sa repare prejudiciul cauzat furnizorului de servicii medicale reprezentând cheltuielile efective ocazionate de asistenta medicala acordata. Sumele reprezentând cheltuielile efective vor fi recuperate de catre furnizorii de servicii medicale. Pentru litigiile având ca obiect recuperarea acestor sume, furnizorii de servicii medicale se subroga în toate drepturile si obligatiile procesuale ale caselor de asigurari de sanatate si dobândesc calitatea procesuala a acestora, în toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent de faza de judecata.

(2) Furnizorii de servicii care acorda asistenta medicala prevazuta la alin. (1) realizeaza o evidenta distincta a acestor cazuri si au obligatia sa comunice lunar casei de asigurari de sanatate cu care se afla în relatie contractuala aceasta evidenta, în vederea decontarii, precum si cazurile pentru care furnizorii de servicii medicale au recuperat cheltuielile efective în vederea restituirii sumelor decontate de casele de asigurari de sanatate pentru cazurile respective.

 
CHESTIONAR DE SATISFACTIE
PACIENT INTERNAT


Stimate pacient,

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul de Urgenta Slatina si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos: Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dumneavoastra.

Nu trebuie sa semnati acest chestionar - este anonim. Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.

    1. Sunteti       barbat
femeie
a
    2. Varsta dumneavoastra este       ani
a
    3. In ce sectie ati fost internat?      
a
    4. De la serviciul de internare pana la sectie ati fost insotit de:       personal sanitar
apartinator
ati mers singur
a
    5.a. Va rugam sa acordati calificativ pentru cazare:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.b. Va rugam sa acordati calificativ pentru curatenie:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.c. Va rugam sa acordati calificativ pentru alimentatie:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.d. Va rugam sa acordati calificativ pentru atitudinea personalului de la camera de garda:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.e. Va rugam sa acordati calificativ pentru timpul acordat de medicul de salon pentru consultatia dumneavoastra:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.f. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de medicul de salon:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.g. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de asistentele medicale:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    5.h. Va rugam sa acordati calificativ pentru calitatea ingrijirilor medicale acodate de infirmiere:       nesatisfacator
bine
foarte bine
a
    6. Ati fost instruit asupra modului in care ar fi trebuit sa primiti medicamentele pe cale orala?       da, intotdeauna
da, uneori
nu, niciodata
a
    7.a. Administrarea medicamentelor pe cale orala s-a facut sub supravegherea asistentei?       da, intotdeauna
da, uneori
nu, niciodata
a
    7.b. Administrarea medicamentelor pe cale orala - ati primit medicamentele pentru o zi de tratament?       da, toate odata
impartite in prize
a
    8. Medicamentele administrate in spital:       le-ati primit din spital
v-au fost cumparate de familie
ambele variante
a
    9.a. Ati fost multumit de ingrijirile acordate in timpul zilei?       da
nu
a
    9.b. Ati fost multumit de ingrijirile acordate in timpul noptii?       da
nu
a
    9.c. Ati fost multumit de ingrijirile acordate sambata, duminica si in timpul sarbatorilor legale?       da
nu
a
    10. Impresia dumneavoastra generala:       nemultumit
multumit
foarte multumit
a
    11. Daca ar fi necesar sa va reinternati, ati opta pentru acelasi spital?       da, in mod cert
probabil ca da
in mod categoric nu
nu se va mai intampla
       (de exemplu: pentru ca nu locuiesc in judetul Olt)
a
    Observatii si sugestii cu privire la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirii medicale din timpul spitalizarii      
a
           
Copyright SPJ Slatina 2013. Termeni si conditii Pagina principala | Management si structura | Ambulatoriu spital | Sectii clinice | Despre noi | Contact